Sunday, April 12, 2009

Outdoor..Indoor..


(zu,liana & lil chief,zulina - duduk bersantai sambil tgu turn nak panjat)

Bosan nyer keje ari2 mcm nie..nama jea keje..tapi duk dpn pc..melengu..sigh~ Hati nie excited + berbunga2 sbnrnyer..duk pikir aktiviti hujung mgu akan datang..yg best nyer last weeknd,ader la member opis aku zun zulina,ajak panjat tangga batu caves tue..haha..last2..dier n adik dier je yg panjat,n aku dgn selesanyer tido kat uma..bkn pe..selama umur aku duk kat ngn bt.caves nie..sekali pun aku tak penah jejakkan kaki kat sana..uishh please la..bau+mandrem+org..tak tahan beb..so..nak dijadikan cerita..aku pun bg la alasan lambat bgn..drg dgn happynyer panjat bt.caves tue..tepat kul 1030 pg, zu kol aku..so aku trus ajak g buat rock climbing kat damai..
(lil chief - leka men lego..)
pack all the stuff + barang picnic tuk lil prince..ktrg pun set off dr uma..janji jumpe kat BHP..
biasa la melayu kan..janji kul 1030..sampe nyer kul 1100..lumrah..sampe2 kat damai..ramai jugak crowd pg nie..ader tourist dr singapore buat rally..huh..meriah..

(zulina - dengan penuh tekun..haha..thanks to hubby)
Syok oo..krg tak penah try kot..tp member aku nie pun 1st time gak la..sian gak tgk drg..tkedek2 panjat..pencapaian tertinggi drg buat masa nie..7meter..tak sampe pun ke check point..takpe2..next time aku ajak lg drg panjat..gamba aku tak bawak la plak arinie..
kesimpulannye..mmg best..nie lah aktiviti fav. aku tiap kali tiba hujung mgu..spending time wif lil chief n my hby..selain paintball.. pada zu,akim n zulina..teruskan usaha korang nk buat outdoor..jgn putus asa..btw..majulah sukan untuk negara.. lol~

(nie lah muka2 newbees (zu,hakim n zulina) yg nak panjat bt.caves..muka2 cuak+excited..)










Bbee..

No comments:

Post a Comment