Monday, April 27, 2009

Muka kau da la buruk..padan dgn perangai ko..buruk..

Hari nie aku nak citer sket pasal manusia tak tau malu a.k.a takde hidung a.k.a si tolol a.k.a kulit biawak jadian..
yea blogger2 semua..manusia seperti ayat di atas tue..bnyk..bersepah2 kat muka bumi nie..salah satu contoh nyer..ader kat taman aku tue..buduh tahap pe pun aku tak tau dah..bukan buduh lagi dah..bengap kot!

punyalahkalu bckp,dier punya nk bangga bukan men...tapi..guna gak barang2 aku..pakai gak harta aku..yg best nyer..makan makanan aku sampai habis..eiii..please la..halal ke haram?haha..sendiri pikir la..yg paling dumb ass nyer..curik c***** aku..masuk bilik aku dowh..bodoh sial..

plak tu,sedap2 mulut ckp org mcm2..tak sedar diri betul..aku rasa la dier nie kan..spesis beruk kot..tak pun lotong..elok duk utan la lagi bagus..mmg patut la kot kena sepak terajang dek bf sdiri..mulut macam longkang..

Kena sgt la dgn tajuk blog aku nie..muka kau da la buruk!! padan dgn perangai ko tue..BURUK..ko pakai la pe pun..tenyeh la pe pun kat muka ko tue..buruk siot!! yg sorang itam..sehitam hati nyer..haha.. couple yg sungguh peliks!!

sekian..trimas!!!

No comments:

Post a Comment