Thursday, April 9, 2009

Life journey.

First time aku nak tulis dalam blog nie..hurm..macam2 jadi lately..life,love,friendship..suka duka,susah n senang..macam2 la..macam dlm astro tue..macam2 ada!!
kita tak tau kan..masa suka2..anti kita menangis dalam diam..ish..dunia nie bnyk sgt unexpected things..zaman sekarang nie..susah nak percaya kat org..ader jenis manusia yg suka ambil kesempatan atas org len..n aku lah tue yg kene..daif tul..mende depan mata pun tak nampak..kadang2 aku tpikir..ader jugak org macam nie dalam dunia nie..macam takde malu..takde maruah..pompuan lak tue..ish..pe dorang tue tak takut ke ngn tuhan?kesetiaan?loyalty..samalah kan..terlalu setia..akibatnyer kecewa..terlalu curiga..pun kecewa..so?mana satu pun aku tak tau..hidup kalu takde matlamat..ibarat org buta..tp tlalu tgi sgt matlamat pun payah jugak..tahla..yg pasti aku tanak kena kali kedua..to those people out there who's often hurts some1 else..ubah la..sakit oo..hati kalu tak dijaga..leh jadi gila..lama2 pendam jadi dendam..
kawan/friendship..haha..bab nie aku suka sgt nak ckp..kalu pilih kawan tu..pilih la yg betul2..jgn la sampai dapat kwn yg makan kawan..makan diri kita..hipokrit..yg best nyer..kawan lama..sumpah setia..konon2 sehidup semati..dah buat salah pun..yg len tue nak jugak backup..tahlah..susah nak ckp..so aku tanak la citer..buat pening pale..drg pun tgh bahagia ngn dunia drg..biarla..ni la pengajaran hidup paling bmakna/bkesan buat aku..

lastly bg aku - "If you have determination and belief in your dreams, you will succeed ."

Bbee..


No comments:

Post a Comment