Tuesday, April 14, 2009

Kebosanan tahap dewa!!

Rabu - 15hb April..

Gila la macam nie..opis nie tah nape tah..habis semua mende dlm internet nie drg nak block..senang2..jgn la bg internet langsung kan..marah nie..bukan de mende nak buat nie..dah aku duk melengu lagi dpn pc..tepu weih...tepu sungguh..

Time2 mcm nie la aku terpikir nak tukar profession len..tu lah dulu dpt offer keje ngn MAS aku tak g..nie sbb parents aku la tak bg..alasan mama n abah aku keje nie takde masa depan la,susah la,nanti lambat kawen la,blaja susah last2 jd stewardess pe lah..aduh..........skang?aku da stuck kat sini..career developement la sgt..da la ari2 mengadap ini pc..outstation tuk aku jauh sekali dah..ish..tak bersyukur ke aku nie? *puzzle* ke aku terlalu memilih..tahla..aish..

Ni lah episod idup yg paling aku lemau..dulu masa mula keje..semangat bukan men lagi..keje..keje..keje..tue jea la..tp skang,kalu dapat duk uma layan nie.tido..tido n tido lagi..nak jea aku cabut g ampang cari barang outdoor jap g..jumaat da nak panjat gunung..barang tak settle lg nie..

bosan siot.........................................................................

No comments:

Post a Comment